Vyberte stránku

Gabén jako obchodník? Jednoduše 2P: pečlivý a pečující. Jeho nejsilnější stránkou je introvertní senzorika (viz silné stránky), díky níž má potřebu pečovat o klienty, pečovat o papíry, mít vše hezky seřazené a hlavně – v barevných šanonech :).

Vzhledem k tomu, že je introvertní, může mít na začátku problém si svůj klientský kmen vybudovat. Jinými slovy může bojovat s akvizicí, která je spíše pro extroverty. Nicméně pokud tuto fázi ustojí a ukáže světu (čili svým klientům) svou pečlivou a důkladnou práci a přitom si bude vážit sebe sama, klienti ho doporučí sami. Není jediný důvod, aby tomu tak nebylo (za předpokladu, že cítí svou hodnotu a nemá s tím potíž). Pomůže mu, když si nastaví své hranice (obzvlášť co pro klienty ještě udělá a co už ne).

Tento velice pracovitý typ bude klidně pracovat v sobotu i v neděli (pokud se zrovna nestará o svou zahrádku nebo nevytváří „teplo“ domova).  Za tuto pracovitost „může“ silná stránka jménem pracovní logika. Občas přeroste do workoholismu a proto mu jako manažer obchodního týmu, kamarád či partner věnujte poukázku do wellness :). To ocení a nabere sílu.

Gabén jako obchodník? Za mě ano. Mít ho v obchodním týmu se vyplatí a motivaci více méně nepotřebuje. Motivují ho totiž jeho výsledky a často peníze :). K práci potřebuje dobré vztahy, harmonické prostředí a vize do budoucna.

Pin It on Pinterest

Share This